poniedziałek, 2 września 2013

Wspomnienie tygodnia [#1]

Doszłam do wniosku, ze i dla mnie i dla Was będzie chyba wygodniejszy jeden post...ale za to z konkretami haha Więc co u mnie działo się w minionym tygodniu?

Poprzedni weekend też spędzony na działce. Kubuś zawsze w centrum zainteresowania i biedny skacze z rąk do rąk. Na szczęście (odpukać :)) jak wracamy do domu to nie jest przyzwyczajony do noszenia haha Kto nosiłby całymi godzinami 10 kg? :) Ciężarek niczego sobie haha ale po pewnym czasie siły opadają, a szybkość opadania tych sił jest wprost proporcjonalna do wieku osoby, która ciężarek nosi haha
W ciągu dnia prawie ośmiomiesięczniak śpi trzy razy, ostatnio najczęściej na brzuszku.. choć są momenty kiedy przewróci się na brzuszek i od razu się budzi... nie wiem od czego to zależy :) Teraz smaruję go maścią z antybiotykiem więc chwilowo spokój ze skazą... nawet pozwoliłam sobie zjeść kawałek pizzy :) mniam haha a w sobotę leczo :)


Jak widać na zdjęciach jesień już się zbliża... czuć ją niestety w powietrzu. Piszę niestety, bo po jesieni jest zima, której nie chcę... bardzo jej nie chcę. Może dlatego, że ostatnią bardzo źle zniosłam, ale wiem, że jest to kwestia nastawienia... Póki co moje nie jest pozytywne ;/ Grzybów w lesie jak na lekarstwo... Ale są :) Grzybiarze czekają już na opady, ale póki co cisza... Ja do tego grona nie należę :)


W tygodniu odwiedził mnie kuzyn z dziewczyną, więc wybraliśmy się z Kubusiem na spacer nad pobliski staw :) Rosną w nim lilie wodne, w zasadzie staw cały jest nimi pokryty (nie wiem jak kaczki tam mogą pływać :) ). Kuzyn dostał za zadanie zerwać lilię, a kwiat możecie podziwiać poniżej :)


Jak Wam się podoba taki sposób "sprawozdania"? :) Mnie jest wygodnie :)

Ale oczywiście jak będą sytuacje alarmowe to będę pisała, bo wiecie drogie mamy, że jesteście dla mnie nieocenioną kopalnią wiedzy :)

5 komentarzy:

  1. mogę Ci tylko pozazdrościć słodkiego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś słodki jak miód. A kwiat lilii też piękny, bardzo lubię na nie patrzeć. Mnie podoba się bardzo takie sprawozdanie. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubunio jest taki słodki, że z chęcią bym go schrupała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawozdanie w pelni mi odpowiada!
    A Kubusia to bym schrupala normalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń