piątek, 23 sierpnia 2013

PREZENT NA URODZINY

Na blogu Revi-Art trwała akcja "Prezent na urodziny". Nie myślcie sobie, że ją zakończyłam :) Przenoszę ją tutaj z nowym banerkiem do pobrania :) A o co chodziło?

Kto nie lubi dostawać prezentów? Kto nie lubi ich dawać? Akcja skierowana jest do wszystkich, którzy chcą podzielić się z innymi swoim sercem, twórczością, chęciami. Jestem jedną z tych osób, które żałują, że zwyczaj wysyłania np. kartek czy innych gift'ów tak bardzo został zaniedbany.

P R E Z E N T     N A     U R O D Z I N Y ! ! ! 

Kiedyś znalazłam podobną akcję na blogu u Majaleny. Będzie konkretnie. W kilku słowach chodzi o to, by chętni wysyłali swoje rękodzieła, słodycze, kawy, herbaty czy co Wam tam innego do głowy przyjdzie do osób, które chętnie by dostały prezencik na urodziny :) Celem jest sprawienie drugiej osobie radości :) Mam nadzieję, że mniej więcej jasno napisałam. Na początek zamieszczę banner dla tych, którzy chcą wziąć udział:



Jeśli chcesz dostać prezent: 
1. pozostaw komentarz pod postem z datą swoich urodzin oraz adresem bloga
2. na maila przyślij swój adres korespondencyjny (przesłanie go jest równoznaczne ze zgodą udostępnienia go osobie, która będzie chciała wysłać prezent do Ciebie).

revi.art.scrap@gmail.com

3. umieść banner akcji u siebie na blogu na pasku bocznym


Jeśli chcesz wysłać prezent:
1. pozostaw komentarz pod postem z  chęcią wzięcia udziału w akcji.
2. napisz maila z prośbą o adres osoby do której chcesz wysłać swój podarek
3. umieść banner akcji u siebie na blogu

Jak Wam się podoba taka akcja? ZAPRASZAM Was serdecznie. Będzie wspaniała pamiątka, a do tego możemy lepiej poznać siebie i swoje pasję. Kto wie... może ktoś kogoś zarazi swoją... może ktoś znajdzie nową :)

 

MARZEC:

18 marca
Kasia z www.marrika91.blogspot.com
  

MAJ: 
 
4 maja:
 

CZERWIEC:

23 czerwca:
Renata z www.karteluszki-reni.blogspot.com


LIPIEC:
5 lipca:
Marta z www.moj-przystanek.blogspot.com - jeśli ktoś chciałby mi "coś" przysłać poproszę jedynie o kartki.

28 lipca:


WRZESIEŃ:

26 września:
AnnaT z www.wkolorowymswiecie.blogspot.com

PAŹDZIERNIK:

29 października
Basia z www.basiapawlak.blogspot.com

LISTOPAD:

1 listopada
Weronika z www.weronkaa84.blogspot.com  
 14 listopada
Dorota z: www.art-carta.blogspot.com

18 komentarzy:

  1. Witam!
    Chętnie przyłączę się do zabawy.
    Urodziny obchodzę 14 listopada

    Banerek już zamieściłam na blogi i wysłałam maila

    http://art-carta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę na kolejną chętną do zabawy :) Zapisałam, wszystko doszło do mnie :)

      Usuń
  2. miło jest dostawać i dawać prezenty dołączam do zabawy moje urodziny to 29 Październik http://basiapawlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o adresy do wysyłki kartek - wysłałam mail

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuniu, zainteresowała mnie ta zabawa, ale mogłabyś mi bardziej przybliżyć zasady? Mam kilka pytań:) Proszę, napisz do mnie na weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie wezmę udział w zabawie, zarówno chce kogos obdarowac jak i zostac obdarowaną ;)
    Urodziny obchodze w Dzień Ojca czyli 23 czerwca, a że akurat nikt czerwcowy sie nie zgłosił to będę ja.
    Mój blog http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja sie zgłoszę. Urodziny mam 27 lutego :) http://pearllart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jest to jeszcze możliwe, to chciałabym się zgłosić do zabawy. Przyjemnie mi, kiedy ktoś pamięta o moich urodzinach i jeszcze lepiej się czuję, kiedy to ja mogę coś komuś ofiarować.

    Urodziłam się 15 lutego.

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Would you object if I quote a handful of of your articles or reviews as long as I provide you with credit and sources back to your website? My blog is in the same niche as yours and my guests would definitely benefit from a lot of the specifics you present here. Please let me know if it is acceptable with you. Many thanks!..Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę późno odkryłam tą zabawę ale bardzo chętnie się przyłączę ;) Bardzo fajny pomysł :)
    Mam urodziny 16 sierpnia.
    Mail za chwilkę wyślę.
    Banerek już wędruje na bloga http://sweetnessandbrilliance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do zabawy :)

    Moje urodziny 10.01

    http://mojmalykuferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, zawsze staram się wybadać zainteresowania danej osoby i kupować prezenty, które do nich nawiązują. Sam, dużo czytam i zawsze proszę gości o zakup nowej pozycji książkowej. Czasami, sam podsyłam im linki do książek znajdujących się w ofercie księgarni https://www.ravelo.pl/katarzyna-michalak,a107707.html aby oszczędzić im szukania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chcesz zrobić prezent dla jakiegoś gadżeciarza lub jeśli myślisz o prezencie dla młodej osoby, to serdecznie polecam zerknąć na stronę https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Omega.bhtml Tam znajdziecie głośniki przenośne, które sprawdzają się idealnie na różne okazje. Koniecznie musicie taki głośnik mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnym/śmiesznym prezentem byłby kubek albo koszulka z nadrukiem. Znalazłem ciekawą stronę z nadrukami https://storydruk.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio szukałem jakiegoś prezentu dla bliskiej mi osoby i muszę wam powiedzieć, że na prawdę spory wybór ciekawych gadżetów mają w sklepie https://royal-price.pl/ . Moim zdaniem jak najbardziej warto jest do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń