poniedziałek, 26 sierpnia 2013

30 Days to Change - 1 i 2 dzień - Lista Stu

Obecnym zadaniem jest stworzenie tzw. Listy Stu. Nazywa się tak dlatego, bo trzeba na niej wymienić co najmniej 100 swoich marzeń i celów. Nie trzeba się skupiać jedynie na bardzo odległej przyszłości, można wspomnieć o tej za parę miesięcy. Podobno na początku idzie super (z resztą jak zawsze kiedy w głowie kipi od pomysłów), a następnie kiedy trzeba już na siłę coś wymyślać dochodzisz do wniosku, ze nic Cię nie ogranicza. Piszesz to co masz w głowie. Pisząc, nie zastanawiaj się czy to wypali, czy to ma sens. Pisz.Dla ułatwienia podanych jest kilka kategorii:

kariera
zdrowie i uroda
związki/relacje/rodzina
umiejętności
miejsca do odwiedzenia
rzeczy do doświadczenia
sprawy materialne
własny rozwój
hobby




Źródło: www.lifeskillsacademy.pl 

3 komentarze:

  1. super pomysł kiedys robiłam listy co che osiągnąć zrobić ale nie aż tak duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzeba się wysilić :) z resztą te rzeczy co jakiś czas się zmieniają :)

      Usuń
  2. U mnie listy nigdy nie wypalały:) Im więcej miałam napisane do zrealizowania, tym bardziej się przerażałam ilością i zniechęcałam się:)

    OdpowiedzUsuń