wtorek, 20 sierpnia 2013

Słoiczek sukcesów

Co jest dla Nas sukcesem? W jakich kategoriach to postrzegamy? Czy sukces to również jakaś radość? Radosna rzecz jaka Nas spotkała? Ja uważam, że TAK. Jednym z punktów na mojej liście 101in1001 jest założenie słoiczka z takimi właśnie radościami/sukcesami. 
Nie chciałam, żeby wyglądało to pospolicie, czyli z karteczkami kolorowymi więc znalazłam w sieci filmik instruktażowy jak zrobić takie malutkie gwiazdeczki. Zapisuję na paskach moje radości, ale ponieważ je zaklejam więc wpisuję je również w zeszycie, żeby mieć w nie wgląd. A co zapisuję? Ponieważ znalazłam dość duży słoik :) to wpisałam kilka sukcesów z poprzednich lat, a teraz dorzucam sukcesy i radości z obecnego okresu. Co mi to daje? Kiedy jest mi źle zawsze mogę spojrzeć na słoiczek i zobaczyć ile rzeczy mi się udało, ile radości mnie spotkało. Do tego słoiczek jest dość kolorowy więc tym bardziej jest radośnie :) A oto on:


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł, muszę sobie coś takiego sprawić na "depresyjne okresy":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno pomoże, a kolorowy jeszcze może uśmiech wywołać :)

      Usuń