czwartek, 17 kwietnia 2014

Dlaczego warto zacząć biegać?




1. Jest to jedno z najlepszych ćwiczeń aerobowych by utrzymać w dobrym stanie nasze serce i płuca. Spada ryzyko zachorowania na zawał serca, a także chroni organizm przed zwykłym przeziębieniem

2. Osoby biegające dłużej są szczęśliwsze za sprawą uwalnianych endorfin podczas wysiłku fizycznego. A więc pozwala walczyć ze stresem.

3. Jest to chyba najtańsza forma sportu. W zasadzie potrzebujesz jedynie dobrych butów do biegania (ale chyba na początku wystarczą jakieś zwykłe, wygodne, sportowe buty - wg mnie. Lepiej poczekać na połknięcie bakcyla (czyli do po 9 tygodniu :)))

4. Bieganie motywuje i daje powera do działania :)

5. Bieganie poprawia koncentrację.

6. Bieganie efektywnie wzmacnia poczucie własnej wartości

7. Biegać możesz zawsze :) Nie ważna jest tu kondycja czy wiek :)

Czy Was to przekonuje?? O czymś zapomniałam?? Co jeszcze byście dodali? :)

Mnie zaczyna to przekonywać i szczerze mówiąc mam póki co dość silną motywację by zacząć. O tym jak zacząć biegać napiszę na dniach. Kubuś jest w takim wieku, że boi się zniknięcia mamy, więc mam lekki problem z najmniejszym wychodzeniem z domu ;/ Ale pracuję nad tym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz